Klantenservice

 

Klantenservice

Hier vind u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?
Neemt u dan even contact met ons op via het contact formulier,
of mailt u naar klantenservice@dpics-schoolfotograaf.nl


Contact opnemen
 

Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag? Grote kans dat het antwoord al op deze pagina staat!

Inloggen

1Ik kan niet inlogen
  • Controleert u eerst of u de juiste gegevens heb ingevuld, let daarbij op eventuele verwisseling van lekkers en cijfers, bijvoorbeeld een nul i.p.v. een O.
  • Vernieuw de pagina
  • Probeer een andere internet browser als Google Chrome, FireFox of internet Explorer.
  • Probeer een ander apparaat zoals een PC, labtop, tablet of smartphone
  • Heeft u een bestel-enveloppe ontvangen voor contante betaling? Dan is het helaas niet mogelijk om de foto’s online te bekijken/bestellen.
  • Mocht het alsnog niet lukken, neemt u dan even contact op.
2Ik heb meerdere inlogkaartjes ontvangen
  • Klikt u na het inloggen met een van de kaartjes op toevoegen en voeg het volgende kaartje toe. Dit kunt u doen voor alle ontvangen kaartjes.
3Ik mis de inloggegevens van de Broer-zusfoto
  • Het zou kunnen dat de school deze nog niet heeft uitgedeeld. Deze moeten bij ontvangst namelijk nog op naam worden geselecteerd en kan dus later als de individuele kaartjes worden uitgedeeld. Heeft de school het inlog niet? Neemt u dan even contact met ons op.
4Ik ben mijn inloggegevens kwijt
  • De school heeft een cd ontvangen met alle inloggegevens. Vraagt u het even na op school. Mocht ook de school de inloggegevens niet hebben, neem u dan even contact met ons op. Vermeld daarbij goed om welke school en welke klas het gaat. Daarnaast willen wij graag weten hoe uw kind eruit ziet en wat het voor kleding droeg. Wij kunnen dan uw inloggegevens opzoeken. Heeft u al eerder een bestelling gedaan? Geef ons dan het ordernummer door of de gegevens die achterop de foto staan.

Betalen

1IDEAL
  • De online bestellingen kunt u betalen met Ideal. (meerdere betaalmogelijkheden volgen nog). Heeft u geen Ideal? Neemt u dan even contact met ons op
2Contant via bestel-enveloppe
  • U kunt met een bestel-enveloppe alleen contant betalen.
  • U kunt alleen gepast bestalen, wij geven geen wisselgeld terug.
  • Wel kunt u meerdere bestellingen (bestel-enveloppen) bij elkaar doen en het gehele bedrag in 1 enveloppe toevoegen.

Bestellen

1Hoe lang kan ik nog (na) bestellen?
  • De foto’s staan 1 jaar online, wilt u oudere foto’s bestellen? Neem dan even contact met ons op. Bij bewaren de foto’s meerdere jaren.
2Wat is de levertijd?
  • Bij online bestellingen worden de foto’s 1-2 weken na de actie datum “zonder verzendkosten” op school afgeleverd. Kiest u voor een spoedbestelling of besteld u na de actie datum dan betaald u verzendkosten en worden de foto’s 1-2 werkdagen later bij u thuis bezorgt. Uitvergrotingen, canvassen en fun-producten hebben een iets langere levertijd. Heeft u een digitaal bestand bestelt? Deze staan bijna direct na betaling voor u klaar om gedownload te worden.
  • Bij bestellingen met een bestel-enveloppe worden de bestellingen 1-2 weken na de uiterste inleverdatum op school afgeleverd. School bepaald de uiterste inlever datum. Wanneer de fotograaf de bestellingen op school komt brengen, neemt zij de later ingeleverde enveloppen mee. Daarna is het niet mogelijk om enveloppen op school in te leveren. U kunt nog wel bestellen. Neemt u dan even contact met ons op.
3Is het mogelijk een bestelling te wijzigen?
  • Het is helaas niet meer mogelijk een geplaatste bestelling na betaling te wijzigen.
4Kan ik nog foto’s bestellen van afgelopen jaren?
  • Ja dat kan, de foto’s staan 1 jaar online, de foto's van 2017 kunt u alleen bestellen via: http://bestellen.d-pics.nl. Wilt u oudere foto’s bestellen, neem dan even contact met ons op.
5Mijn foto’s zijn beschadigd
  • Indien u uw foto’s beschadigd ontvangen heeft, sturen wij u nieuwe toe, na overleg van bewijs. Neem dan even contact met ons op.

De foto’s

1Kunt u de foto’s retoucheren?
  • Normaal gesproken retoucheren wij altijd tijdelijke oneffenheden, voor zo ver dit mogelijk is.
  • Mocht u iets willen laten retoucheren, neemt u dan even contact met ons op, vóórdat u een bestelling plaatst. Achteraf is helaas niet meer mogelijk voor de reeds geplaatste bestelling.
2Zijn er meer opnamen van mijn kind?
  • De schoolfoto is een moment opname van uw kind. Wij selecteren met zorg de leukste foto’s. Mocht uw kind er toch niet zo op staan als dat u gewent bent, neemt u dan even contact met ons op.
3De kleuren komen niet overeen
  • Het kan zijn dat de kleuren van uw beeldscherm afwijken met de originele kleuren.
  • Fluoriserende kleding kan een afwijking in de kleur geven. Dit komt door het flitslicht. Wij raden dan ook af om fluoriserende kleding bij uw kind aan te trekken.

Direct contact


Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op

Contact opnemen
Bestellen